Altele

Punte de picior

Prin forța împrejurărilor am publicat aceste poezii pe internet, cum prea bine ați înțeles. Înțelegerea mea nu a întârziat să apară și ea și vă spun adevărul: oricum ar fi apărut, chiar dacă nu aș fi scris sau gândit nimic, nici public, nici pe un caiet al meu, nici în propriul meu for interior.

(desenul îmi aparține)

Frunză străvezie, crudă-nmugurire,
Morţi de şapte ani fără pomenire.
Apa mării toată-i singură de vină:
Bobi de strugur verde, sete de lumină.

Gândurile mele sunt un ciob din lună,
Care-n valea seacă fuge ca nebună.
Este grâul negru şi e gol în şură,
Când credeam că numai stelele se fură.

Cine mi-a luat luna nici eu nu pot spune.
Aburcată-n spate, ea încet apune.
Lor va fi povară pe drum interzis,
Însă cercul vieţii va rămâne-nchis.

Lasă un răspuns

