Altele

Fulguire

Îngerii mei în viață au fost cîțiva peruși care au murit pe rînd. Aici am atașat o amintire tristă: o schiță pe care am făcut-o cînd unul dintre ei trăgea să moară, probabil în anii 2000 la început.

Un alt desen vechi din anul 2000 la care țin este schița mea după o fotografie a turnurilor din Mediaș, imaginate tot ca un zbor. Pe vremea aceea am simțit nevoia să le desenez oblic, către dreapta, și vedeam în cele două turnuri arhetipuri ale femeii și bărbatului, adică principiul feminin și cel masculin cu rădăcini și sprijin pe acoperișurile de rînd:

medias

Mai recent, o acuarelă pictată după o altă fotografie, privind-o într-o revistă turistică, Muntele Fuji toamna.

fuji

Încă un dans al meu din aniii 200o-2001, o acuarelă după o pictură de Renoir:

r1

Numai Dumnezeu știe dacă voi mai picta sau desena…Mai jos, doamna mea subțire și ireală din octombrie 2013, cu variații de colorare pe calculator:

gat112

 

Lasă un răspuns

