Frezii

Familia mea obișnuia să spună că freziile sînt florile mele preferate. Ei bine, nu era adevărat. Îmi plăceau culorile lor și parfumul (pe care încă îl mai pot simți și azi), dar nu erau și nu sînt florile mele preferate. Nu există o singură floare preferată pentru mine. Învățătoarea mea obișnuia să spună că freziile sînt florile ei preferate și eu nu am uitat de acum 30 de ani. Învățătoarea mea era născută pe 9 februarie, eu pe 16. Azi, cu o oarecare strîngere de mînă, mi-am cumpărat trei frezii de la colț – 3 lei firul. Acum sînt fericită că mi le-am cumpărat, în fiecare zi duc lipsa florilor. M-am bucurat să le simt aproape și să observ umbrele lor grațioase pe perete ( nu umbra mea totuși!). Vi le ofer și dvs.

IMG_0120

 

 

(foto: Cristina-Monica Moldoveanu)

Lasă un răspuns

