Pe cîmpia clară

Iată, Magna Carta Libertatum,
privită cu lupa,
pare a fi o păpădie țesută de lumina stelelor.
Privită de departe era doar o iluzie
a unui clavecin bine temperat de
un amestec în procente clare de viață și moarte
(mai rămîne doar împărțirea cercului în trei sectoare egale
și limita numărului irațional 33,333….)

Iată, orice civilizație are o inimă care bate
după legea Numerelor
și dacă mie îmi cade din irișii ochilor seara
cîte-o petală,
atunci și tu, om bun,
spui că ea este o lacrimă.

2 gânduri despre “Pe cîmpia clară

    • La urma urmei da, este un număr periodic, cu perioada fixă și este și rațional și este real. Am uitat de mine însămi și am nu am fost atentă, mulțumesc. Cît despre castel, nu m-am gîndit pînă acum care jumătate e ruinată…poate mîine dimineață.

      Apreciază

Lasă un răspuns

